Vårkänslor!

Hej o Hallå!

Förra veckan fick pållarna ett besök av oss från norr. Vår lille lille kille han bara växer o växer och han är ingen  liten grabb längre. Efer denna sommarens hingstbete så är han defenetivt stor. Det är tur att han snart ska iväg för han har fattat vad han är kapabel till och att flickorna är trevliga att umgås med.
Annika fick bråttom ut  härom dagen då han tagit sig ut ur sin hage för att hälsa på Madame lite extra, vilket hon inte hade något emot!!! Vi får väl se om hon hann ut i tid!

Denna gången löshoppade vi inte honom, vi släppte bara han lös i ridhuset så han kunde springa fritt. Det finns gott hopp för den grabben för han har visat vilken kapacitet han har i sin gång.
För övrigt så red vi , dvs även jag , jag tog det ganska lugnt på Olivia men numera klarade jag faktiskt av att trava i 10 minuter, träningen ger faktiskt resultat!! ( rehab på gym menar jag ) Sen fick jag även äran denna gång att skritta av Madame. Nice.

Några bilder från dagen:

              

                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0