Svenstorps riders!

Tänk att i dag klarade av ännu en härlig runda i skogen :-) Det är härligt, underbart och fantastiskt vad skönt och roligt!  Netti är en trygg och trevlig häst och det smittar av sig till Mimsan.  Jag måste säga att det är underkattat att skritta fram så som vi gör, harmoni och balsam för själen! Det är även bra för Nettis gamla ben och leder och det är bra för tant Annas balans. Så där ja,, en win win situation.
Det dröjer nog fram tills söndag innan vi kan ta en tur igen, jag har precis påbörjat en ny medicinkur som gör att jag kommer att bli dålig --igen! :-( men under tiden ska jag shoppa en ny ridhjälm( tack Rebecka för att jag har fått låna din hjälm, kram) och ett varsit nytt tredelat bett till hästarna. Antingen blir det i Killeberg ( dyrt) eller stabel store( också dyrt) eller på Ekohallen ( acceptabelt pris) men det får tiden utvisa vart det blir.

Här är några bilder från dagen.

Carina på Mimmi!

 



Nacken på Netti samt en vy !



Netti framför Mimmi, obs kolla in Mimmis fläck!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0