Skynda långsamt

I dag har jag återigen varit ute på en tur i skogen med C och hästarna. Det är heltokigt när man tänker på att innan var det åratal sen jag red o nu har vi varit ute 4 ggr! Louise kommenterade mitt utseende med att det är tur att jag har öron,,, smilet hade gått runt annars.
Den bjuder jag på!
Nettie är så pigg! Hon vill absolut mer än vad hon klarar av, hon visar med varje cell i kroppen att hon vill trava men  vid nästa steg snubblar hon till!  Det får allt vara helt jämt underlag för att det ska gå vägen någon gång framåt i tiden. Vi skyndar långsamt och njuter under tiden av färgen, doften, och alla de andra djuren vi träffar på under våra turer!
Jag tror besämt att hösten är min favorit årstid. Jopp så är det.

 Men man kan ändå inte helt glömma bort sommaren som gått, det var fina stunder då med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0