Huvudsaken är huvudsaken!

I fredags hände det grejer! Först inhandlades en ny ridhjälm till mig och ni ska få se ett sällsynt skumt foto av detta. Som alltid är det en happening när jag tar på mig något på huvudet, det är inte många som inte skrattar. Nåja jag är inte vacker, har aldrig varit och kommer aldrig att bli det med något på huvudet. Hur som helst så bryr jag mig inte om hur jag ser ut, bara den skyddar vid en ev avåkning.

 Ja någon stor bild får ni INTE!

Dayzon fick också ett besök, den goe lille hästen! :-) Han är till skillnad från många av dom andra hingstarna väldigt tillgiven och kelig. Han mumsade äpplen och hade lite svårt att dela med sig till dom andra och han gillade inte när jag kelade med de andra. Han ser ut att må bra och han har blivit verkad och avmaskad. Han får vara där tom 1/10 men det är en torsdag så vi hoppas att det går bra att hämta honom på lördagen där efter i stället.

Så här ser han ut för tillfället!



  Tom vattnet ville han ha för sig själv!
När alla äpplen var uppätna och kaffet urdrucket så åkte vi vidare för att hämta hem Louise som var hos Annika o tränade Olivia och Madame. Sötehästar! Jag fick äran att skritta av Oliva medan Louise fixade till Madamen!


Sen var dagen slut och vi slocknade i soffan, vilken  härlig fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0