På tiden eller?

Jo det kan man tycka! Inspirationen har inte funnits, så är det. Det har inte  hänt så mycket, vi har varit hos Dayzon en runda och då passade även jag på att rida. Tja rida o rida , ni vet åka häst är mer rättvist att säga.
Hur som helst så skrittade jag Oliva samt lossa henne en smula därefter bytte vi häst så jag skrittade av Madame så "kände" Louise lite på Olivia. Så jag "red" lika länge som Louise. Det var med mitt dåliga svullna knä och att jag har haft ont är inte konstigt. Jag gick till läkaren och där drog hon ut 3 st stora fete sprutor med vätska samt sprutade in cortison. Det är en smula lättare att gå nu även om det fortfarande känns ibland.
I söndags var jag ute med Carina  och hästarna i ca 1 timme i skogen, det var mysigt iband alla frasiga höstlöv! Härligt :-) Om väder och vind och tid stämmer överens så ska vi ut en sväng på fredag em. Men vi får se hur det blir, som sagt det är en del som ska stämma!

Här en bild från en av våra turer då Anette red med på Kaje. Själv syns jag mest som en skugga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0