MS trött, ja jag är trött på att vara trött!

Trist, trist, trist,,,, jag skulle varit ute o ridigt med Carina i dag men min trötta kropp ville inte. Det är så trist att behöva ringa och avboka i absolut sista sekund. Jag försökte få tag i henne utan resultat och det visade sig att hon hade varit ute och fixat klart hästarna, färdigsadlade och allt! Jag skämdes, här har hon förberett och fixat så ballar min kropp ut och går ner i viololäge.
Jag antar att detta  kommer att hända en del gånger till och jag hoppas av hela mitt hjärta att hon har förståelse för för det , jag vill så gärna och är tacksam för varje gång jag får lov att följa med.
Nu när jag vaknar igen så är det mörkt och regnigt, jag längtar efter den ljusa årstiden men först ska det bli jul, nyår och ett segt januarifebruari innan man kan använda kvällarna till något vettigt igen.
Håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0