Träning

So far so good.. träning återigen i hällande regn, det gick bra men troligen har hon en liten låsning så hon går emot. Den går att rida bort enl tränare Lotta men efter de kommande två tävlingaran ska jag ta ut Kerstina så hon får gå igenom henne om inte för något annat så i förebyggande syfte. Vi kom ut i slutskedet av träningen o det jag såg var jättebra.
Även i dag fick jag äran att skritta av och det var som vanligt mysigt. (man får vara nöjd med vad som bjuds.)
Vi tog en lastning i kväll och det gick bra, ett par ggr krånglade hon men sen gick hon upp så att vi kunde stänga om henne. Hon fick sin belöning av pellets och äpple, en lyckad kombination. När hon ätigt upp och stått ett litet tag lastade vi ut igen och även detta fungerade bra. Nu blir det vila från lastningen, nästa test blir på lördag när jag är piggare igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0