Morgon och yrvaken

I går kväll kom Louise och Matilda överens om att om det var fint väder , dvs inget regn så skulle dom två cykla ut till stallet och släppa ut hästarna. Om det regnade så lovade jag att köra dom dit. Örjan skulle upp tidigt så han lovade att väcka dom när han stack till skogen vid 06,30 ca....
I dag kommer Louise in till mig med andan i halsen, jag  tänkte,, regnar det? -Mamma pappa har inte väckt oss!!!! klockan är över 8!!!!!!! Skynda dig kör oss ut!!!!!
Jag som är sömndrucken o yr i mössan masar mig upp och får på mig kläder och glasögon och iväg!
När vi kommer fram till stallet ,,,,jaha då är hästarna ute.!
Pernilla hade reagerat så hon släppte ut dom och hon hade precis skickat ett sms till Louise (telefonen låg hemma)
Det var den morgonen det . Godmorgon!


                                                   Gäsp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0