Jätterosa Paraplyhoppning

När jag för en gång skull följer med ut för att fota vid hoppning så börjar det att regna, som tur är smälter jag inte bort men alla jäkla små knott och mygg de hade gärna fått dunsta. Olivia var lite överspänd och taggad troligtvis pga den kommande hoppningen och för att jag hade med mig ett jätterosa paraply. Det blev lite miljöträning på köpet!
Det enda som är riktigt trist i kväll är att jag är en urusel "foftograf" alla och jag menar verkligen alla bilder blev suddiga. Men jag lägger upp två av bliderna i alla fall fast jag vet att de är usla, man ser iaf vad de gör och så är det dokumenterat att de hoppar!! Håll till godo!






Kommentarer
Postat av: Louise

Men mamma varför la du inte upp när ja hoppade lite högre ialf? ^^

2008-09-01 @ 21:47:02
Postat av: Nelly

Hej!

Vad Bra det såg ut=D<3

Nu har jag planerat in en hopp tävling den 13 september=D<3

Hoppas Det går bra för er för oss går det JÄTTE bra=D<3

2008-09-02 @ 15:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0