Hopp o träning!

Jag har idag varit med Louise i stallet och tittat när hon tränade.Förra träningen var Olivia helt toppad och gick uruselt och ibland på två ben eller nått...
I dag var hon som en klocka. Helt underbar och jätteduktig. Jag hade kameran med mig så här kommer några bilder.
Det är speciellt några bilder som jag vill tillängna Curt, för att visa att vi inte bara ängnar oss åt  "den där dressyren"!
Vi är övertygade om att hon kommer att bli en jättebra hopphäst och vi vill hävda (är vi på tunn is nu?) att det är grunden för bra hoppning. Hur som helst så tycker Oliva att det är jätteroligt att hoppa och det verkar som Louise inte är helt oäven till detta nu för tiden.

Vi börjar väl med de mest spännande bilderna.......Hoppning :-)

                        


                        
                           Åsså några dressyrbilder...


                        

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0