Dayzon!

I går kväll var vi i Löberöd och hälsade på vår lilla häst!  Han är så fin! Han har lååånga ben, men jag antar att alla föl har långa ben :-) brun till färgen med en svart ål längs ryggen. Han är nyfiken men hans ömma moder är lite för "hönsmammig" och tycker att vi tvåbenta och framför allt alla fyrbenta ska hålla sig ifrån hennes lille prins. Till slut accepterar hon att vi inte ska röva bort honom  och låter oss klappa och klia honom.
Här är några bilder från igår!
        
image105



                      Nyfiken!                             Danenta,,,tack för ett fint föl!

Kommentarer
Postat av: Anna

Anledningen till att det inte dyker upp nya blogginlägg är att det krånglar med inloggningen och jag har ännu inte löst detta. Så nu vet ni det. Jag återkommer så fort jag kan komma in och skriva igen. ( det är bra med alla både olivia och dayzon är glada o spralliga!) vi hörs!

2008-05-18 @ 14:46:23
Postat av: Nelly och Mons<3

Hej , hoppas det går bra med Olivia o ch fölen!<3

Jag var och tävlade igår(Lördag)

i Rydö.

Jag tävlade klasserna 60-70 cr.

Jag red felfrit i BÅDA!<3

Jag är JÄTTE nöjd.

så nu har jag 3 rosetter.

2 i hoppning o 1 i dressyr!<3

Lycka till

2008-06-15 @ 10:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0