Lurad :-(

Jaha då fick man lång näsa,, snö,,, i dag på en vanlig måndag! Hur tänker "vädergudarna"??, nu jävlas vi lite med de små stackarna för en snöfri vinter , ha ,det kan dom glömma!
Om om fanns! Om jag inte hade behandlig denna veckan, om jag inte hade utsläpp och ansvar för alla hästarna från slutet av denna veckan, ja då hade jag inte gnällt för då hade  det bara varit jobbet som gällde o det är ju inga pix!  Men bara tänk på alla dessa blöta tunga täcken, alla isiga hovar som ska gås igenom. Nä vad sägs om en kollektiv bojkott av allt vad snö och kyla heter?
Det är verkligen nedräkning för varje dag nu, Louise o Lovens åker till Österrike på fredag för lite kul i skidbackarna ( jag är allt lite avundsjuk ) och stallets ägare skulle fått barn som den 10/3 men än så har inget hänt. Det kan med andra ord slumpa sig så att jag blir själv med 5 hästar över påsken och tillråga på allt så blir det under de dagarna som jag är sämst av behandlingen.  Ännu en gång, om om inte fanns så att det gick att planera lite. Så snälla lilla söta bäbis,,, kom ut NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0