Godnatt stallet, vi ses i morn.

I kväll längtade jag efter hästarna, det är länge sedan jag var i stallet pga behandlingsperioden förra veckan och så Göteborgstrippen över helgen.
När jag kom ut så höll Louise o Matilda på att rykta inför ridningen. Medan de började rida fixade jag med vattenhinkar och hö. Naturells täcke skulle av o hu vilken kula hon har fått, det känns som den har vuxit massor på denna veckan. Alla hästarna var kelsjuka och tog tacksamt emot klappar och kli, mysigt mysigt.
Trots lite morr från Louise fick jag skritta av Olivia , mmmmm härligt.  Louise tog tillfället i akt o satte sig i stallgången och läste på sin fysikläxa under tiden som  jag tog hand om efterarbetet.
Det här var allt en skön avslutning på dagen, nu är jag så "gött" trött och i morgonbitti ses vi igen vid utsläppet!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0