Dubbdäck o inte dubbdäck det är frågan!

Tänk att det kan bli ett problem det här med dubbdäck... vår släp har vi inte utrustat med dubbisar då vi inte kör nämvärt ofta ännusålänge men bilen har ju dubbdäck. Där kommer problemet, det är ju olagligt att köra på det sättet så jag började ragga runt efter en bil utan dubbdäck men tro inte att det gick!!! ALLA har ju dubbdäck!
MEN efter en stunds fundering så frågade jag våra stallkompanjoner hur deras däck är OCH de har dubbdäck på deras släp :-)  Vilken tur jag hade att jag fick låna den i dag när vi åkte ner till Löberöd och hämtade hö till Olivia.
Tack så mycket för lånet!
Nu har vi ett gäng hö så att den lilla hästen inte ska svälta , vilken tur!
Daneneta är  stor, smutsig (lerig) tjockommagen, nu närmar det sig, det är uträknat till den 5 Maj. Hoppas att fölet föds på helgen så att vi kan vara med så mycket som möjlgt.  Detta är spännande.

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej på dig :D fin sida du har...kolla gärna in på min sida skriver om nyaste nytt och massa annan rolig läsning :) kram

2008-02-09 @ 19:28:20
URL: http://BeatriceBotvidzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0