Barbacka

Utsläpp, lunch och insläpp = hel dag i stallet men jag ska inte klaga. Örjan körde Louise i morse så jag kunde ligga kvar o kurera min förkylning och när lunch tiden närmade sig så ringde Anette o sa att hon kunde ge hästarna hö för hon var ändå där. Tack o bock!
Louise har ridigt barbacka i dag och även jobbat henne i både skritt o trav. :)  Själv skulle jag aldrig ge mig in på det men så är det också länge sedan jag tränade och red regelbundet. :(
Det ska bli spännande o se hur det går för dom i den kommande klubbtävlingen, visserligen endast ryttarmärket men man ska börja någonstans! Skulle dock vara bra att få veta vilket datum som den ska vara men det löser nog sig det med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0