Sport är inte alltid nyttigt!

Sport är inte alltid bra, det kan faktiskt vara farligt! Hur bra det än är för kroppen att röra sig och motionera så kan det gå som det gjorde för Matilda. Hon spelade vollyboll i skolan och fläkte tummen! AJ!! Det blev gips för att stabilisera tummen i väntan på operation. Tänk på det en stund.... att behöva vänta på operation när det är en akut skada. AJ!
Tänk sen vad tröttsamt att först vara gipsad ,utan att veta hur länge innan operation och sen när de väl har fixat det så är det ca 2 månader med gips igen!
Iaf,, Olivia går för lite och det innebär att Louise har för mycket att göra just nu dessa veckorna. Det är jättemycket i skolan och så detta förbenade mörker och regn. När hon red innan i kväll så krånglade hon mest, varför ska jag gå frammåt när jag kan gå på två ben? Detta gör hon när hon har för mycket energi och då är det inte roligt. Nepp  hon behöver gå mer men hur det ska gå ihop det får vi fundera på,, kanske lite tömkörning? Hmm det förutsätter att jag har tid. Inte i morgon iaf för då ska vi åka o handla men på torsdagkväll har jag nog inget, som jag vet just nu.


Vår lille söte föling! Saknar honom och hoppas att vi snart kan åka ner o hälsa på honom och de andra busarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0