Tidig julklapp!

När skinkan stod i ugnen tog mannen o jag en runda för att sen med gott samvete sätta i oss mackor med nygriljerad skinka! Gott! Är det jul så är det!
Vi tog rundan utom stallet o se där hade vi tur! Rätt som det var kom Louise och Olivia farande bakom oss! Dom hade tagit en galopp runda på ängen och sen vägen tillbaka. Hon var lite uppskruvad o stissig men allt hade gått bra och de kom lyckligt hem igen. Den lille sötehästen, hon är så go! :-)
I morgon har vi utsläpp och då ska det fixas klart i stallet med en gång för vi kommer ju hem lite sent för att ordna det på kvällskvisten. OCH hör o häpna., min yngsta dotter är på julhumör (inte ang tomtar o annt tjafs ) men jag fick en julklapp där på stallbacken i dag... Om jag vill så får jag rida i morgon bitti när hon ändå ska fixa i stallet...!! Halleluhja prisad vare gud! Det är nog den dyrbaraste presenten Louise kan tänka sig att ge. Jag känner mig hedrad!

God Jul på er alla!!!
                                                   Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0