Triss

I går var det träning för Louise, jag kunde inte följa med och titta för vi var på kalas. När klockan närmade sig 18 tittade jag ut och ser att himlen öppnar sig. Det öser ner, ett riktigt öössregn. Fy fasen!
Träningen gick bra bitvis, hon vill inte släppa i ena varvet och hon biter sig liksom fast. Det är nog dags att ringa tandläkaren och få hennes tänder genomgångna.
Är det inte det ena så är det något annat, i dag hade nog Johanna varit glad för en hästkraft istället för cykelkraft. Att köpa en liter mjölk tog 2 timmar istället för en kvart, varför? Jo cykeldäcket exploderade när hon var på macken för att  pumpa. JO jo det är inte alltid det är kasst med havremopeder!! Jag skrapade precis en triss och om jag hade vunnit så lovar jag att jag hade köpt en ny hoj till henne, men som sagt så var där inget, inte ens 25kr!

Kommentarer
Postat av: Johanna.

Åh mamma fortsätt trissa, en kronan hade passat fint nu. <3

2008-08-29 @ 13:18:21
URL: http://jowhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0