Klagomål

I dag vinkade jag av äldsta dottern, hon flyttar hemifrån på riktigt med start i dag. Suck, det är tungt men som hon så käckt sa - Men mamma då, vi hörs ju av via MSN och telefon.  - Jo visst svarar jag lite hurtigt och så kan vi läsa varandras blogg. Detta möttes av en lång o dröjande blick följt av :- Då får du banne mig sluta skriva om hästarna!
Hoppsan svejsan! Jag kan förstå henne för hon är ju inte intresserad av dessa fyrbenta ljuvliga varelser på samma sätt som jag och Louise. Så jag fick ett tips av henne , hon menar att jag kan ändra i kategorin så kan man på så vis välja om man vill läsa om "bara hästar" eller "bara annat" eller allt lite huller om buller. :-)
Jaha  så vitt jag kan se så kan jag inte ändra i katergorin det finns bara allmänt i undermenyn, men för all del , jag kan ha fel. Hur som helst så får detta inlägg vara ett avsteg från min normala "hästvinkling" tills jag hittar ett annat bra sätt att lösa denna tvist.
Jag önskar henne all lycka i Kalmar, med lägenheten,skolan och framför allt önskar jag att hon får  "skitroliga" år, för visst är det så att man får banne mig inte roligare än vad man gör sig!!!!

Här är en bild från flytten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0