Måste bara visa er...

I dag när vi körde hem från Lund (dop) körde vi "nästan" förbi min "lilla" Danenta. Jag lyckades tjata mig till att vi skulle köra inom så att jag fick ta kort på henne nu i slutskedet innan fölingen föds.
Annika har sagt att hon är stooooor och jag måste säga att hon har rätt.
Så här kommer hon i all sin leriga prakt....


DANENTA (min lilla älskling!)

image91

Jag bara måste visa er en annan bild, det är Louise i sin klänning och klackskor och så  den vackra och kelsjuka Madame. Det känns som att hon skulle kunna få bo ett tag hos oss, den kelgrisen och jag hade nog trivts tillsammans så skulle Louise få göra grovjobbet som att rida och lära henne hyfs och elegans!

image92


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0