Pedikyr

Jaha då var det dags att bli tjusig om hovarna igen. Tänk vad fort  det går mellan gångerna men de växer  ju så det knakar och då är det bara att ta ut hovslagaren för lite skönhetsvård. Det är nog ganska skönt att få ordning på hovarna för Mons står aldeles stilla och låter han knipsa, dra och banka  utan att han  bryr sig.
Jag har fått en kommentar en gång angående dessa täta hovslagarbesök från min äkta hälft och det var att "tänk om du hade varit lika noga med dina egna fötter, då hade du kunnat sväva fram"
Nja jag vet i tusan om jag är så sugen på att behandla mina fötter så, för det gör nog ganska ont att "klippa naglarna" med den tången han använder eller vad tror ni?


                                                     
                               Nyskodd o klar för racing på stranden i Skummeslöv till helgen! JIIIHHAAAA!

Kommentarer
Postat av: nelly

det var så harligt att rida i havet med mons:):)=)

2007-09-23 @ 19:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0